מיילים לניוזלטרים ואוטומציות

אז מה אפשר לעשות עם מערכת מיילים?

בעלי עסקים קטנים וגדולים כאחד מבינים שתקשורת עקבית עם הלקוחות היא חלק מרכזי בניהול העסק ובהגדלת המכירות.

בעידן הדיגיטלי, מיילים הם כלים עוצמתיים שמאפשרים לך לשמור על קשר קרוב ואישי עם הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים.

יתרונות מרכזיים של שיווק מיילים:

  • חיסכון בזמן: אוטומציות שמבצעות את העבודה בשבילך.
  • הגדלת מכירות: שליחת הצעות אישיות שמגדילות את שיעורי ההמרה.
  • שיפור נאמנות הלקוחות: שמירה על קשר עקבי עם הלקוחות שלך.

 

המערכת מיילים כוללת CRM עם אופציה לשמירת שדות נוספים עם מידע נוסף על לקוחות לשימוש בשיווק. יצירת רשימות שיווק, תגיות, קהלים, שליחה ידנית בתפוצה וכמובן אוטומציות שמופעלות כאשר משתמש מבצע פעולה כלשהי כגון רכישת מוצר, הגשת טופס ועוד.

וכל זאת ללא הגבלה של אנשי קשר וניתן לשלוח עד 300 מיילים ביום ללא עלות נוספת.

יש לציין שלמרות המחשבה של הרבה אנשים שמיילים וניוזלטרים זה משהו שאף אחד לא קורה, הנתונים והסטטיסטיקות ממשיכים להוכיח אחרת ושיווק מיילים עדיין נחשב כשיטת השיווק עם החזר ההשקעה (ROI) הכי גבוה משמעותית שעומד על 4,200% זאת אומרת שעל כל שקל שמוציאים על שיווק מיילים מרוויחים 42 שקלים.

מה כלול:

ניוזלטרים

מזה ניוזלטר?
ניוזלטר הוא סוג של פרסום דיגיטלי המופץ דרך הדואר האלקטרוני למנויים רשומים. ניוזלטרים מכילים בדרך כלל תוכן מגוון כגון חדשות, עדכונים, מאמרים, מבצעים מיוחדים, טיפים מקצועיים ופרסומים שונים. המטרה של ניוזלטר היא לשמור על קשר עם הלקוחות, לעדכן אותם במידע רלוונטי ולבנות נאמנות למותג. הם מהווים כלי חשוב בשיווק דיגיטלי ויכולים לעזור בהגדלת המכירות, בקידום תכנים ובבניית קהילה סביב העסק או המותג.

אוטומציות ניוזלטר:
אני מציע ללקוחות לרשום מספר מיילים מראש לניוזלטר וכאשר לקוח נרשם לניוזלטר הוא מקבל את המייל הראשוני של הברוכים הבאים ואז כל שבוע מקבל את הניוזלטר הבא.

ניוזלטר ידני:
כמובן שלא כל ניוזלטר מתאים לכל תקופת זמן ולכן עדיין יש צורך בשליחת ניוזלטרים ידניים עם תוכן רלוונטי לאותו הזמן.

 

אוטומציות

תוכלו ליצור אוטומציות מיילים המותאמות אישית לצרכים של העסק שלך.
לדוגמא:

שחזור עגלות נטושות:

תהליך: שליחת תזכורת ידידותית ללקוחות שהשאירו פריטים בעגלה ולא השלימו את הרכישה.
ערך מוסף: כולל קוד קופון מיוחד לעידוד השלמת הרכישה, במיוחד אם זו הרכישה הראשונה שלהם.
יתרון: עוזר להחזיר לקוחות שנטשו את העגלה ולשפר את שיעורי ההמרה.

רצף מיילים ללקוחות חדשים:

תהליך: שליחת מיילים מעוררי עניין עם תוכן בעל ערך כאשר הם נרשמים למועדון לקוחות או לניוזלטר.
ערך מוסף: המיילים נשלחים באופן אוטומטי לפי זמנים מוגדרים מראש, וניתן גם לשלוח ידנית בתפוצה.
יתרון: מחזק את הקשר הראשוני עם הלקוחות ומציג להם את המותג שלך בצורה מקצועית.

מייל אחרי רכישה:

תהליך: שליחת מייל תודה ללקוחות על רכישתם, כולל עידוד להתחבר ברשתות החברתיות וקישור למעקב אחר המשלוח (תלוי בחברת המשלוחים).
ערך מוסף: נותן ללקוח תחושת תודה והערכה ושירות לקוחות מצוין.
יתרון: מחזק את שביעות הרצון של הלקוח ומעודד רכישות חוזרות.

בקשת משוב וביקורות:

תהליך: שליחת בקשה למשוב מלקוחות לשיפור המוצרים והשירות לאחר X זמן מרכישה או מהפיכתם ללקוחות.
ערך מוסף: מאפשר לשפר את המוצרים והשירותים שלך בעזרת המשוב.
יתרון: מספק לך תובנות חשובות ומראה ללקוחות שהדעה שלהם חשובה לך.

עדכונים על מבצעים לפריטים מרשימת המשאלות Wishlist:

תהליך: שליחת הודעה ללקוחות כאשר פריט מרשימת המשאלות שלהם במבצע או תזכורת על פריטים עם קוד קופון בלעדי.
ערך מוסף: מעודד את הלקוחות להשלים רכישות שהם כבר מעוניינים בהם.
יתרון: מגדיל את הסיכוי להמרות ורכישות.

שליחת הצעות לפי תנאים:

תהליך: שליחת הצעות ממוקדות בהתאם להיסטוריית הקניות או להעדפות של הלקוחות.
ערך מוסף: הצעות אישיות ומותאמות להעדפות הלקוח.
יתרון: מגדיל את הסיכוי לרכישות נוספות ולחיזוק הנאמנות.

הצעות בלעדיות וקידום:

תהליך: שליחת הצעות אישיות בהתאם להיסטוריית הקניות או האינטראקציות של הלקוחות.
ערך מוסף: הנחות וגישה מוקדמת למכירות ללקוחות מסוימים.
יתרון: מחזק את הנאמנות ומעודד רכישות חוזרות.

תכונות מיוחדות של המערכת מיילים:

1. קבלת נתונים
תוכלו לראות את ביצועי המיילים והניוזלטרים מתוך המערכת. כמה אנשים פתחו את המייל, כמה הקליקו על הקישורים וכמה רכשו לאחר הקלקה על המייל. כך תוכל לשפר ולהתאים את הקמפיינים שלכם בהתאם לנתונים.

2. עיצוב מותאם אישית
ניתן לעצב את המיילים כפי שתרצו.

3. ניהול רשימות תפוצה – CRM
המערכת מאפשרת לך לנהל את רשימות התפוצה שלך בצורה קלה ונוחה. תוכל להוסיף ולהסיר נמענים, ליצור קבוצות ולבצע פילוחים לפי קריטריונים שונים כמו התנהגות באתר או היסטוריית רכישות.

4. אינטגרציות עם מערכות חיצוניות
נוכל לבצע אינטגרציות עם מגוון רחב של מערכות חיצוניות, כולל מערכות CRM חיצוניות וכל מערכת מידע אחרת. כך תוכל לסנכרן את הנתונים ולהבטיח שכל המידע תמיד מעודכן.

5. הדרכה ותמיכה.
אם יש לכם שאלות או זקוקים לעזרה בהגדרת האוטומציות או בעיצוב המיילים, אנחנו כאן בשבילכם.

מה היתרונות של מערכת המיילים והניוזלטרים שלנו?

חיסכון בזמן ובמשאבים: אוטומציות מיילים חוסכות לך זמן רב ומבטיחות שהתקשורת עם הלקוחות מתבצעת בצורה חלקה ואוטומטית.

הגדלת המעורבות: ניוזלטרים מסייעים לשמור על מעורבות הלקוחות עם העסק שלך, להגדיל את הנאמנות ולשפר את יחסי הלקוחות.

שיפור הביצועים: באמצעות ניתוח הביצועים, תוכל לשפר את הקמפיינים שלך ולהגיע לתוצאות טובות יותר בכל קמפיין.

אל תחכו – רכשו חבילה לאתר מותאם אישית הכולל את מערכת המיילים ניוזלטרים ללא מחוייבות וללא דמי הקמה!

סוג הבקשה תיאור המשימה מספר בקשות
עדכון טקסט שינוי, הוספה או עדכון טקסטים בדפים קיימים. 1 בקשה
שליחת ניוזלטר יצירת ושליחת ניוזלטר 1 בקשה
עדכון תמונות שינוי, הוספה או עדכון תמונות בדפים קיימים באתר. 1 בקשה
עדכון אוטומציית מייל הוספה או עדכון אוטומציית מייל חדשה. 1 בקשה
ניהול משתמשים הוספה, שינוי או מחיקת חשבונות משתמשים במערכת האתר או ה-CRM. 1 בקשה
התאמות במערכת ה-CRM שינוי הגדרות, הוספה או עדכון שדות נוספים, הוספת קהלים. 1 בקשה
הוספת מוצר חדש יצירת והוספת מוצר חדש לחנות האינטרנט, כולל תיאור, תמונות ומחירים. 1 בקשה
טפסים באתר יצירת או עדכון טפסים ליצירת קשר, הרשמה לניוזלטר או איסוף מידע אחר. 1 בקשה
הוספת פופאפ מכירות יצירת פופאפ מכירות חדש באתר בהתאם לדרישות. 2 בקשות
שינויים ועדכונים גדולים בעמוד שינויים גדולים מעבר לרק טקסט תמונות, החלפת חלקים גדולים מהעמוד או החלפת\הוספת חלק שלם בעמוד. 4 בקשות
עדכון פונקציונליות קיימת שינוי או הוספת הגדרות בתוספות פונקציונליות הקיימות (לדוגמה:עדכון קורס חדש במערכת קורסים דיגיטליים) 2 בקשות
הרחבת אוטומציה קיימת הוספת תהליכים אוטומטיים חדשים לאוטומציות קיימות, כמו שליחת הודעות בזמן מסוים או תזכורות. 2 בקשות
יצירת אינטגרציות חדשות חיבור כלי מידע חיצוני שלכם לאתר (ליצור קשר בווטסאפ במידה וחושבים שזה קצר מכך.) 4 בקשות
פוסטים לבלוג כתיבת, עריכת והוספת פוסט חדש לבלוג, כולל תיאורים, תמונות וקישורים פנימיים. 4 בקשות
עדכון או הוספה טקסטים והודעות בבוט שינוי או התאמה של הודעות, מענה אוטומטי, והודעות פתיחה בבוטים (לפי קמפיין או עונתיות). 1 בקשה
יצירת תזכורת אוטומטית בבוט הוספת תזכורות אוטומטיות לשליחת הודעות, למשל תזכורות לפגישות או לאירועים. 1 בקשה
אינטגרציה של הודעות חיבור הבוט למערכות אחרות לצורך העברת מידע, כמו שליחת הודעה ב-CRM או שליחת ניוזלטר בהתאם לטריגר בבוט. 2 בקשות
שיפור מסלול אוטומציה התאמת זרימת תהליכים אוטומטיים בבוט, למשל שיפור המסלול שלקוח עובר בהתאם לתשובותיו. 2 בקשות

כאן מתחילים

מוזמנים לרשום לנו כל שאלה או בקשה בטופס ונענה לכם בהקדם האפשרי.

או דברו איתנו בוואטסאפ

כאן מתחילים

מוזמנים לרשום לנו כל שאלה או בקשה ונענה לכם בהקדם האפשרי

או דברו איתנו בוואטסאפ